Regulamin sklepu DK Dog

KAŻDY KLIENT ZOBOWIĄZANY JEST DO ZAPOZNANIA SIĘ Z TREŚCIĄ REGULAMINU I JEGO PRZESTRZEGANIA. AKCEPTACJA REGULAMINU JEST WYMAGANA W CELU SKORZYSTANIA Z USŁUG ŚWIADCZONYCH PRZEZ SKLEP DK DOG.

1 DEFINICJE

  1. REGULAMIN – niniejszy regulamin określa zasady i warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, zasady korzystania ze sklepu DKDOG oraz prawa, obowiązki i warunki odpowiedzialności Sprzedawcy/Właściciela strony, Klienta i Użytkownika. Regulamin zawiera także informacje, do których przekazania Konsumentowi zobowiązany jest Sprzedawca zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ustawą z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2017.683 t.j. ze zm.);
  2. SPRZEDAWCA – Sklep DK DOG działający pod adresem internetowym www.dkdog.pl, prowadzony przez DK DOG S.C. z siedzibą os. Avia 3/88, 31-877 Kraków, REGON: 528725272, NIP: 6751799403; e-mail: sklep@dkdog.pl, tel. 577 885 770.
  3. UŻYTKOWNIK – osoba fizyczna korzystająca ze strony internetowej pod adresem www.dkdog.pl.
  4. KLIENT – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych (przy czym, za wyjątkiem drobnych umów, o których mowa w art. 20 kodeksu cywilnego Dz.U. 1964 Nr 16, poz. 93, dla dokonania czynności potrzebna jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego), osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca zdolności do czynności prawnych, której ustawa przyznaje zdolność prawną;
  5. KONSUMENT – Klient będący osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  6. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa w rozumieniu ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2017.1219 t.j. ze zm.), świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Strony lub Sklepu.
  7. NEWSLETTER – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Użytkownik może otrzymywać od Sprzedawcy drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Sklepu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach w Sklepie.
  8. KONTO – usługa elektroniczna, oznaczona indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o czynnościach w ramach Sklepu.
  9. TOWAR – towary sprzedawane w Sklepie, znajdujące się w ofercie Sprzedawcy, na które Klient może złożyć zamówienie.
  10. SKLEP – serwis internetowy, którego administratorem jest Sprzedawca, działający pod adresem www.dkdog.pl, stanowiący zorganizowany system zawierania umów na odległość.
  11. FORMULARZ – skrypt stanowiący środek komunikacji elektronicznej, umożliwiający złożenie Zamówienia w Sklepie lub dokonanie innych czynności w Sklepie.
  12. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta, określające rodzaj i ilość zamawianych Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
  13. UMOWA – umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. nr 16 poz. 93 z późn. zm.), zawierana przez Sprzedawcę z Klientem z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, w tym za pomocą wiadomości e-mail i formularzy dostępnych na stronie internetowej Sklepu.

2 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Warunkiem złożenia Zamówienia jest wcześniejsze potwierdzenie zapoznania się z treścią Regulaminu i Polityką Prywatności. Klient może się z nimi zapoznać pod adresem: (Polityka prywatności sklepu DK Dog , Regulamin sklepu DK Dog). Regulamin i Polityka Prywatności dostępne są do pobrania w utrwalonej wersji, tj. pliku PDF.
  2. Do efektywnego korzystania ze Sklepu, w tym do przeglądania asortymentu oraz skutecznego składania Zamówień, niezbędny jest komputer wyposażony w system operacyjny Windows XP, 7, 8, 10 lub Linux z dostępem do sieci Internet, posiadający minimalne wymagania w postaci: procesor o częstotliwości minimum 1 GHz, karta graficzna o pamięci minimum 512 MB oraz poprawnie skonfigurowana przeglądarka stron internetowych (np. Internet Explorer 8, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Safari), a także dowolne urządzenie elektroniczne umożliwiające przeglądanie sieci internet oraz prawidłowe wypełnienie formularzy (np. smartphone lub tablet).
  3. Korzystanie ze Sklepu może wiązać się z zagrożeniami typowymi dla korzystania z Internetu, takimi jak spam, wirusy, ataki hakerskie. Sprzedawca podejmuje działania celem przeciwdziałania tym zagrożeniom. Sprzedawca wskazuje, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem pozyskania lub modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione. Dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia, w tym programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet.
  4. Do dokonywania zakupów w Sklepie niezbędne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
  5. Sprzedawca udostępnia możliwość złożenia zamówienia, a tym samym zawarcia umowy sprzedaży bez konieczności rejestracji Konta. Niemniej jednak, aby skutecznie zawrzeć umowę sprzedaży, Klient zobowiązany jest podać swoje dane osobowe. Nie ma możliwości korzystania ze Sklepu anonimowo lub przy pomocy pseudonimu.
  6. Osoby korzystające ze Sklepu obowiązuje zakaz stosowania jakichkolwiek działań mogących wpłynąć negatywnie na poprawne funkcjonowanie Sklepu, w tym dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  7. Towary sprzedawane za pośrednictwem Sklepu są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, objęte gwarancją producenta, legalnie wprowadzone na rynek polski oraz posiadają wszelkie wymagane przez polskie prawo atesty.
  8. Ceny wszystkich Towarów publikowanych na stronie Sklepu podane są w złotych polskich oraz obowiązują do wyczerpania zapasów magazynowych.
  9. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach i informacjach o Towarach, umieszczania nowych informacji, wycofania poszczególnych Towarów prezentowanych na stronie Sklepu oraz do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży. Uprawnienie, o którym mowa w poprzednim zdaniu, nie ma wpływu na Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży. W przypadku sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży, na które przeznaczona jest ograniczona liczba Towarów, realizacja Zamówień następować będzie według kolejności wpływania Zamówień na te Towary, aż do wyczerpania zapasów objętych tymi formami sprzedaży.
  10. W chwili utworzenia Konta Klient zawiera ze Sprzedawcą umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, jedynie w zakresie dotyczącym prowadzenia Konta Klienta, w celu zapewnienia pełnej funkcjonalności serwisu dla Klienta.
  11. W chwili złożenia Zamówienia Klient zawiera ze Sprzedawcą umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, która zostaje zawarta na czas określony do chwili dostarczenia Klientowi Towaru będącego przedmiotem Zamówienia lub do czasu zakończenia procedury związanej z uprawnieniem do złożenia przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub skorzystania z procedury reklamacyjnej, o której mowa w § 9 Regulaminu (REKLAMACJE).
  12. Zawarcie umowy o świadczenie Usług Elektronicznych następuje za pośrednictwem strony internetowej www.dkdog.pl przy pomocy sieci Internet. Klient może w każdej chwili zakończyć korzystanie z Usług Elektronicznych poprzez opuszczenie strony internetowej lub usunięcie Konta Klienta. W takim przypadku umowa o świadczenie Usług Elektronicznych rozwiązuje się automatycznie bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń stron.
  13. Informacje o Towarach oraz ceny prezentowane na stronie Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy, zgodnie z art. 71 Kodeksu Cywilnego.

3 KONTO

  1. Rejestracja Konta na stronie internetowej Sklepu jest bezpłatna.
  2. W celu założenia Konta na stronie Sklepu www.dkdog.pl, klient powinien wypełnić formularz rejestracji, podając określone dane i składając oświadczenia w sprawie akceptacji Regulaminu oraz Polityki Prywatności, tj. zasad przetwarzania danych osobowych przez administratora. Klient może opcjonalnie wyrazić zgodę na przekazywanie informacji handlowych (usługa newsletter) oraz podać datę urodzenia.
  3. Logowanie do Konta polega na podaniu loginu oraz hasła ustalonych przez Klienta. Hasło jest poufne i nie powinno być nikomu udostępniane.
  4. Konto umożliwia Klientowi wprowadzenie lub modyfikację swoich danych osobowych, podgląd danych osobowych przetwarzanych przez sklep (RODO), zmianę adresu dostawy, zmianę hasła, podgląd historii zamówień, kuponów, aktualnych promocji, ustawienie powiadomień oraz podgląd schowka z produktami.
  5. Usługa elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.
  6. Klient może w każdej chwili zrezygnować z Konta w Sklepie poprzez przesłanie odpowiedniego żądania do Sprzedawcy drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@dkdog.pl lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy: DK DOG S.C., os. Avia 3/88, 31-877 Kraków. Akceptując treść niniejszego regulaminu, Klient przyjmuje do wiadomości, że w przypadku przekazania danych uwierzytelniających Klienta w Sklepie osobom trzecim, osoby te będą miały dostęp do jego konta w ramach tego sklepu oraz do danych osobowych Klienta i będą mogły za pomocą tego konta składać zamówienia.

4 ZAMÓWIENIE TOWARU

  1. Zamówienia w Sklepie można składać całodobowo poprzez stronę internetową Sklepu pod adresem www.dkdog.pl za pomocą prawidłowo wypełnionego formularza elektronicznego lub telefonicznie w godzinach od 8 do 16, dzwoniąc na numer telefonu +48 699 894 307.
  2. Przez złożenie Zamówienia, w sposób o którym mowa w ust. 1, Klient składa Sprzedawcy oświadczenie woli o chęci związaniu się Umową zakupu Towaru określonego w Zamówieniu.
  3. Umowa uważana jest za zawartą w momencie, gdy Klient otrzyma elektroniczną informację od Sprzedawcy potwierdzającą przyjęcie Zamówienia do realizacji. Sprzedawca przesyła niezwłocznie po zawarciu umowy, nie później jednak niż w chwili wydania Towaru (tj. wydania go przewoźnikowi), potwierdzenie zawierające informacje o rodzaju, ilości oraz cenie zamówionych Towarów, sposobie i terminie płatności. Dokument ten stanowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży. Klient akceptując Regulamin wyraża zgodę na otrzymywanie takiego potwierdzenia, tj. wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie Zamówienia.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie, że realizacja Zamówienia następuje po wpłacie całości ceny sprzedaży za Towary, chyba że Klient wybrał jako formę płatności płatność przy odbiorze. Przejście własności Towarów na Klienta nastąpi dopiero po uiszczeniu całości ceny sprzedaży za Towary (zastrzeżenie przejścia prawa własności). W przypadku stwierdzenia przez Sprzedawcę braku wpłaty na rachunek bankowy Sprzedawcy w terminie 10 dni od dnia złożenia Zamówienia, Klient upoważnia Sprzedawcę do anulowania całego Zamówienia, a Sprzedawca nie musi dodatkowo informować o tym fakcie Klienta. Anulowanie Zamówienia nie dotyczy Towarów, za które Klient płacić będzie bezpośrednio kurierowi.
  5. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie danych dotyczących Zamówienia następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej. Ze względów bezpieczeństwa dane Zamówienia są dostępne pod adresem internetowym sklepu wyłącznie dla Klientów, którzy założyli Konto w Sklepie.

5 CENY I PŁATNOŚCI

  1. Opublikowane na stronie Sklepu ceny Towarów zawierają wszystkie związane z Towarem podatki, cła i inne koszty, w tym podatek VAT, nie zawierając natomiast kosztów dostawy Towarów oraz innych opłat dodatkowych, o których mowa poniżej.
  2. Za zamówione Towary w Sklepie można dokonać płatności w następujący sposób: przelew bezpośredni, przelew online (przelewy24), blik, płatność kartą, PayPal, Paynow (karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro) oraz płatność za pobraniem.
  3. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest ESERVICE. Klient zobowiązany jest zapłacić cenę końcową, pokryć koszt dostawy Towaru oraz koszty opłat manipulacyjnych związanych z wybranym sposobem płatności.
  4. Koszt dostawy Towaru uzależniony jest od wartości złożonego Zamówienia i jest on podawany Klientowi przed złożeniem Zamówienia i pozostaje niezmienny, aż do jego zrealizowania. Wszystkie koszty, o których mowa w zdaniach poprzednich, prezentowane są Klientowi na stronie Sklepu przed złożeniem Zamówienia.
  5. Dostawa Towaru następuje poprzez pośrednika (spedycję, kuriera lub pocztę polską, odbiór własny) zgodnie z aktualną ofertą i cennikiem podanym każdorazowo na formularzu zamówienia.
  6. Termin płatności w przypadku przelewu na rachunek bankowy Sprzedawcy lub pośrednika płatności (Blik, PayPal, przelewy24, MasterCard, Paynow) wynosi 7 dni od dnia złożenia Zamówienia. W przypadku płatności za Towar przy odbiorze płatność następuje w chwili wydania Towaru przez kuriera.
  7. Za dokonanie płatności uznaje się moment: a. w przypadku przelewu, płatności elektronicznej lub kartą płatniczą – uznania rachunku bankowego Sprzedawcy, b. w przypadku płatności kurierowi – wręczenie kurierowi środków pieniężnych i pokwitowanie odbioru przesyłki.

6 CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA ORAZ DOSTAWA TOWARU

 

  1. Zamówienia złożone w Sklepie realizowane są na terenie Unii Europejskiej.
  2. Czas realizacji wysyłki Towarów oznaczony jest każdorazowo przy każdym Towarze publikowanym na stronie Sklepu i jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
  3. Aktualne szczegóły dotyczące dostawy Towaru dostępne są pod adresem: DK DOG S.C., os. Avia 3/88, 31-877 Kraków
  4. Czas dostawy Towaru realizowanej przez dostawcę (kuriera, spedycję lub pocztę polską) wynosi zazwyczaj od 24 do 96 godzin. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za wydłużenie czasu dostawy po przekazaniu Towaru dostawcy.
  5. Klient jest informowany o każdorazowej zmianie statusu realizacji Zamówienia, w tym o przekazaniu Towaru spedytorowi, poprzez wysłanie wiadomości e-mail.
  6. Klient ma również możliwość śledzenia statusu Zamówienia, korzystając z linku przesłanego na adres e-mail podany w zamówieniu.
  7. Klient powinien dołożyć starań, aby ocenić stan Towaru i jego zgodność z Zamówieniem w momencie dostawy przez kuriera i w jego obecności. W sytuacji pojawienia się jakichkolwiek nieprawidłowości należy wraz z kurierem sporządzić dokument reklamacyjny – kurier powinien posiadać druk właściwy dla danego spedytora. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy zwrócić Towar kurierowi (jeżeli dostawa zawiera więcej niż jeden Towar,

7 GWARANCJA ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAWCY

  1. Towary sprzedawane w Sklepie są nowe.
  2. Część Towarów stanowiących asortyment Sklepu jest objęta gwarancją producenta lub importera. O objęciu Towaru gwarancją Klient jest każdorazowo informowany przez Sprzedawcę w opisie Towaru na stronie Sklepu.
  3. Czas trwania gwarancji jest uzależniony od rodzaju Towaru oraz producenta. Jest on każdorazowo wskazany w opisie Towaru na stronie Sklepu oraz w karcie gwarancyjnej, dostarczanej razem z Towarem.
  4. Karmy weterynaryjne powinny być stosowane jedynie na polecenie i pod obserwacją lekarza weterynarii. Podczas stosowania produktów weterynaryjnych, wizyty u weterynarza w celach kontrolnych powinny odbywać się regularnie co 6 miesięcy lub też bezzwłocznie w razie pogorszenia stanu zdrowia zwierzęcia.
  5. Sklep nie odpowiada za konsekwencje nieprawidłowego stosowania produktów weterynaryjnych lub stosowania ich bez widocznej potrzeby.

8 Prawo odstąpienia od umowy

  1. Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni, zgodnie z ustawą z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827).
  2. Termin do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy liczy się: a. dla umowy, w której Sprzedawca wydaje rzecz, od dnia, w którym Klient lub osoba trzecia wskazana przez Klienta weszła w posiadanie Towaru, b. dla umowy obejmującej więcej niż jeden Towar dostarczany osobno, od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie ostatniego z zamówionych Towarów, c. dla umowy obejmującej dostarczanie Towarów partiami, od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie ostatniej partii Towaru, d. dla umowy obejmującej regularne dostarczanie Towarów przez czas oznaczony, od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie pierwszego z Towarów.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji jednoznacznym oświadczeniem wysłanym pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną.
  4. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego na stronie Sklepu, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Termin odstąpienia od umowy jest zachowany, jeśli oświadczenie zostanie wysłane przed jego upływem. Nie ma znaczenia data odbioru oświadczenia przez Sprzedawcę.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia poinformowania Sprzedawcy o decyzji Klienta.
  7. Zwrot płatności dokonuje się przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient zgodzi się na inny sposób, który nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.
  8. W przypadku płatności za pośrednictwem pośrednika, zwrot może nastąpić tylko na rachunek bankowy Klienta, którego numer Klient powinien dostarczyć Sprzedawcy.
  9. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru.
  10. Klient ponosi koszty zwrotu rzeczy, chyba że Sprzedawca zgodzi się je ponieść lub nie poinformował Klienta o konieczności poniesienia tych kosztów.
  11. Jeśli Konsument prześle oświadczenie o odstąpieniu od umowy w formie wiadomości e-mail, Sprzedawca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania tego oświadczenia. Brak potwierdzenia nie wpływa na ważność złożonego w terminie oświadczenia.
  12. Po upływie 14 dni liczonych w sposób określony w ust. 1, uprawnienie do odstąpienia od umowy wygasa.
  13. Konsument zobowiązany jest do przesłania Towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeśli Klient odeśle Towar przed upływem 14 dni.
  14. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: a. dotyczących Towarów ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do użycia, b. dotyczących rzeczy dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienicznych, c. dotyczących rzeczy, które po dostarczeniu stają się nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
  15. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  16. Prawo do odstąpienia od umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienicznych.
  17. W celu dokonania zwrotu Towaru Klient zobowiązany jest dostarczyć Towar na adres: DK DOG S.C. 32-086 Węgrzce ul. A 16 lok 2.
  18. W przypadku uszkodzenia, niekompletności lub śladów użytkowania wychodzących poza konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, Sprzedawca zastrzega sobie prawo dochodzenia od Konsumenta odszkodowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

9 Reklamacje

  1. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia Towaru bez wad zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
  2. W przypadku wadliwego Towaru, Klient ma następujące uprawnienia: a. zgłoszenie wady w ramach udzielonej gwarancji, b. zgłoszenie wady w ramach rękojmi za wady (procedura reklamacyjna).
  3. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi za wady w sytuacjach, gdy Towar: a. nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć, b. nie ma właściwości, o których Sprzedawca zapewnił Klienta, c. nie nadaje się do celu określonego przez Klienta, d. jest wydany w stanie niezupełnym, e. stanowi własność osoby trzeciej lub jest obciążony prawem osoby trzeciej (wada prawna).
  4. Domniemywa się, że wada istniejąca przed upływem 1 roku od dnia wydania Towaru ponosi Sprzedawca.
  5. Klient będący Konsumentem ma prawo do: a. żądania obniżenia ceny, b. odstąpienia od umowy, c. wymiany Towaru na wolny od wad, d. usunięcia wady.
  6. Sprzedawca może odmówić uznania reklamacji, jeśli Klient odstąpi od umowy mimo zaproponowanego usunięcia wady.
  7. W przypadku wymiany Towaru na wolny od wad, transport reklamowanych Towarów odbywa się na koszt i zlecenie Sprzedawcy.
  8. Do reklamowanego Towaru należy dołączyć komplet akcesoriów oraz kartę gwarancyjną.
  9. Reklamacje można składać elektronicznie na adres reklamacje@dkdog.pl lub listownie na adres DK DOG S.C., os. Avia 3/88, 31-877 Kraków.
  10. W przypadku reklamacji, Klient zobowiązany jest do zabezpieczenia Towaru oraz dostarczenia go na adres: DK DOG S.C., os. Avia 3/88, 31-877 Kraków, po wcześniejszym kontakcie ze sklepem.
  11. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej zgłoszenia.
  12. W przypadku usunięcia wad lub wymiany Towaru, Sprzedawca dostarczy Klientowi Towar wolny od wad na swój koszt.
  13. Roszczenie o wymianę Towaru lub usunięcie wady przedawnia się z upływem 1 roku od dnia stwierdzenia wady.
  14. W przypadku Klientów nie będących Konsumentami, wyłączona jest odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne Towaru.
  15. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, np. poprzez platformę ODR.

10 NEWSLETTER

  1. Użytkownik może dobrowolnie skorzystać z usługi Newsletter.
  2. Aby skorzystać z usługi Newsletter, należy spełnić wymogi techniczne, o których mowa w § 2 ust. 2 REGULAMINU oraz posiadać aktywny adres e-mail.
  3. Wiadomości e-mail wysyłane w ramach tej usługi będą wysyłane na adres e-mail podany przez Użytkownika podczas zapisywania się do Newslettera.
  4. W celu zawarcia umowy i zapisania się do usługi Newsletter, Użytkownik w pierwszym kroku podaje swój adres e-mail w przeznaczonym do tego miejscu na stronie Sklepu, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach Newslettera, lub zaznacza opcję zapisania się do usługi Newslettera podczas zakładania konta.
  5. W wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera będzie znajdować się informacja o możliwości wypisania się z niego, a także link do wypisania się.
  6. Użytkownik może wypisać się z Newslettera bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym momencie, korzystając z opcji, o której mowa w ust. 5, lub wysyłając wiadomość na adres e-mail Sprzedawcy sklep@dkdog.pl.
  7. Skorzystanie przez Usługobiorcę z linka do wypisania się z Newslettera lub wysłanie wiadomości z żądaniem wypisania z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi.

11 DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych Klientów i Użytkowników Sklepu DK DOG.PL jest: DK DOG S.C. z siedzibą os. Avia 3/88, 31-877 Kraków; e-mail: sklep@dkdog.pl, tel. 577 885 770. Złożenie zamówienia w Sklepie DKDOG. PL wymaga uprzedniego wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z wprowadzoną przez Sklep Polityką prywatności (Polityka prywatności sklepu DK Dog) niezbędnych do realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  2. Administrator danych osobowych, za pośrednictwem strony internetowej Sklepu oraz innych form komunikacji, przetwarza następujące dane osobowe Klienta: imię i nazwisko, adres dostawy, data urodzenia, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), numer telefonu, historię zamówień, zawartość koszyka oraz zachowanie Klienta na stronie Sklepu, historię korespondencji ze Sklepem, historię połączeń ze stroną Sklepu, w tym adres IP. Podanie powyższych danych jest dobrowolne, ale niezbędne do dokonania rejestracji Konta, złożenia oraz realizacji Zamówienia w Sklepie.
  3. W celu realizacji umowy Sklep może udostępniać zebrane od Klientów dane osobowe, które następnie zostaną przekazane firmom spedycyjnym w celu realizacji zamówienia.
  4. Wyłącznie za wyraźną, osobną zgodą Klienta, dane osobowe mogą być przetwarzane w innych celach, w tym celach marketingowych – zgoda na świadczenie usługi Newslettera. Zgoda ta może być cofnięta w każdym czasie.
  5. Klientowi przysługuje prawo wglądu w treść przekazanych przez siebie danych osobowych (zakładka RODO w usłudze konta) a także ich modyfikacji, żądania zaprzestania przetwarzania, bądź trwałego usunięcia, jak również żądania ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo do przeniesienia danych do innego administratora. Aby skorzystać z ww. uprawnienia, Klient powinien wysłać stosowne oświadczenie na adres poczty elektronicznej sklep@dkdog.pl.
  6. Szczegółowe informacje dotyczące danych osobowych, w tym szczegółowe obowiązki informacyjne (również w zakresie praw, o których mowa w ust. 5 powyżej) oraz informacje dotyczące plików cookies, znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Polityka prywatności sklepu DK Dog
  7. W przypadku uzyskania przez Sprzedawcę wiadomości o korzystaniu przez Klienta z usługi świadczonej drogą elektroniczną niezgodnie z regulaminem lub z obowiązującymi przepisami (niedozwolone korzystanie), Sprzedawca może przetwarzać dane osobowe usługobiorcy w zakresie niezbędnym do ustalenia odpowiedzialności Klienta, pod warunkiem że utrwali dla celów dowodowych fakt uzyskania oraz treść tych wiadomości.
  8. Sprzedawca może powiadomić Klienta o jego nieuprawnionych działaniach z żądaniem ich niezwłocznego zaprzestania, a także o skorzystaniu z uprawnienia, o którym mowa w ust. 7 powyżej.
  9. Sprzedawca może przekazywać dane osobowe klientów podmiotom trzecim tj. pośrednikowi płatności za zamówione Towary oraz dostawcy Towarów do Klienta w celu realizacji zamówienia i płatności.
  10. Klient dokonujący zakupu w Sklepie Internetowym wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e-mail oraz jego przetwarzanie do Ceneo Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie Internetowym (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997).
  11. Klient oświadcza, iż podane przez niego dane osobowe są danymi Klienta.

12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Towary i nazwy prezentowane na stronie Sklepu są zastrzeżonymi znakami towarowymi i użyte zostały wyłącznie w celu identyfikacji.
  2. Prawa do Strony DKDOG oraz treści na niej zawartych należą do Sprzedawcy. Adres strony, pod którym jest dostępny Sklep, a także zawartość strony internetowej www.dkdog.pl stanowią przedmiot prawa autorskiego i są chronione przez prawo autorskie oraz prawo własności intelektualnej.
  3. Wszystkie logotypy, nazwy własne, projekty graficzne, filmy, teksty, formularze, skrypty, kody źródłowe, hasła, znaki towarowe, znaki serwisowe itp. są znakami zastrzeżonymi i należą do Sprzedawcy, producenta lub dystrybutora Towaru. Pobieranie, kopiowanie, modyfikowanie, reprodukowanie, przesyłanie lub dystrybuowanie jakichkolwiek treści ze strony www.dkdog.pl bez zgody Sprzedawcy jest zabronione.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna w terminie nie krótszym niż 7 dni od momentu udostępnienia na stronie www.dkdog.pl zmienionego Regulaminu, z tym zastrzeżeniem, że zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień. Klient jest zobowiązany do akceptacji regulaminu przy składaniu Zamówienia. W przypadku Klientów, którzy założyli Konto w Sklepie, zostaną oni powiadomieni o zmianach przy pierwszym logowaniu po wejściu zmian w życie i poproszeni o ich akceptację. Odmowa akceptacji zmian jest równoznaczna z wypowiedzeniem umowy w zakresie utrzymywania konta Klienta w Sklepie. Złożenie nowych Zamówień będzie wymagało akceptacji nowego regulaminu.
  5. Akceptacja niniejszego Regulaminu stanowi jednocześnie zgodę Klienta na przedstawienie przez Sprzedawcę informacji, o których mowa w art. 12 ustawy o prawach konsumenta, w formie elektronicznej, bez wydania papierowej wersji Regulaminu.
  6. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01 lipca 2024 r.
  7. W sprawach nieregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23.04.1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. nr 16 poz. 93 z późn. zm.), ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.), w odniesieniu do umów zawieranych z Konsumentami – przepisy ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 807 z późn. zm.), oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego, o ile nie znajdą zastosowania przepisy odrębne, które zapewniają ochronę praw konsumentów.
  8. Sprzedawca działa zgodnie z prawem polskim, z wyłączeniem Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów (CISG). Postanowienia niniejszego Regulaminu dotyczące ochrony praw Konsumentów obowiązują, jeśli udzielana ochrona nie jest sprzeczna z przepisami kraju UE, w którym znajdował się Konsument w momencie składania zamówienia; w takim przypadku zastosowanie mają odpowiednie przepisy kraju UE, w którym znajdował się Konsument w momencie składania zamówienia.
  9. Sprzedawca stosuje kodeks dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23.08.2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz.U.2017.2070 t.j. ze zm.).
  10. W przypadku Klientów Sklepu będących Konsumentami właściwym sądem jest sąd powszechny właściwy miejscowo i rzeczowo zgodnie z przepisami ogólnymi, a w innych przypadkach właściwym sądem jest sąd powszechny właściwy miejscowo i rzeczowo dla siedziby Sprzedawcy.
Scroll to Top